دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان توزیع ۱۰۰۰ نسخه از کتاب تبیین حقوقی قانون جدید انتخابات در خراسان رضوی نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟ دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم روی آنتن می‌رود چهارمین حمله مقاومت عراق به یک پایگاه رژیم صهیونیستی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به غرب رفح پنج شهید برجای گذاشت + فیلم (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) المیادین جزییات موافقت حماس با طرح آتش بس پیشنهادی را منتشر کرد آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح دبیرکل اتحادیه عرب: اسرائیل برای رفح نقشه شومی دارد حمله پهپادی دیگر مقاومت عراق به اهداف اسرائیلی؛ این‌بار جولان اشغالی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است
سرخط خبرها

هلاکت دو نفر از تروریست‌های حمله‌کننده به کلانتری راسک| یک نفر دستگیر شد (۲۴ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۰۳۳۳
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
هلاکت دو نفر از تروریست‌های حمله‌کننده به کلانتری راسک| یک نفر دستگیر شد (۲۴ آذر ۱۴۰۲)
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: از تروریست‌های حمله‌کننده به کلانتری راسک، دو نفر هلاک، یک نفر زخمی و دستگیر شده؛ مابقی نیز فرار کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مجید میراحمدی در مورد جزئیات حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: از ساعت ۲ بامداد تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله می‌کنند؛ از طرفی تروریست‌ها نیز برای جلوگیری از رسیدن نیرو‌های کمکی هم کمین می‌زنند.

وی افزود:، ولی نیرو‌های کمکی با رشادت با وجود برقرار بودن کمین و تقدیم ۲ شهید خودشان را به محل درگیری می‌رسانند و موفق می‌شوند کلانتری را از لوث وجود تروریست‌ها پاک کنند که ۲ نفر از آن‌ها نیز به درک واصل شدند، یک نفر نیز مجروح و دستگیر شد و بقیه هم متواری شدند.

معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه تروریست‌ها تعدادی از کشته‌هایشان را با خود برده‌اند، تصریح کرد: طرح محاصره منطقه اجرا شده است و به دنبال دستگیری دیگر تروریست‌ها هستیم.

همچنین علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفته بود: در حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک ۱۲ تن به شهادت رسیدند.

شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز، اظهار کرد: در حمله تروریستی که از ساعت ۱۲ شب روز گذشته در مقر فرماندهی شهرستان راسک رخ داد، ۱۲ مأمور فراجا شهید و ۷ نفر مجروح شدند.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->